حسین خسروی

وبلاگ دانشگاهی حسین خسروی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود

حسین خسروی

وبلاگ دانشگاهی حسین خسروی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود

حسین خسروی

باتوجه به محدودیتهای صفحه شخصی موجود در سایت دانشگاه، این بلاگ را راه اندازی کردم.
اطلاعیه های مربوط به دروسی که تدریس می کنم و تمرینها در این وبلاگ قرار خواهد گرفت.
برای آگاهی از مطالب مربوط به هر درس، در قاب زیر (طبقه بندی موضوعی) روی نام درس کلیک کنید.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

با شروع سال تحصیلی، جمینی ویژگی های جدیدی دارد که به شما در یادگیری کمک می کند. فرقی نمی کند دانشجوی سال اولی هستید که برای شروع دانشگاه هیجان زده شده اید یا دانشجوی سال دوم، جمینی اینجاست تا به شما کمک کند باهوش تر درس بخوانید.

در اینجا به پنج روشی که جمینی می تواند در طول سال تحصیلی از شما پشتیبانی کند اشاره می کنیم که همگی برای دانش آموزان ۱۸ سال و بالاتر در دسترس هستند :

1. از کتاب های درسی مورد اعتماد بهره ببرید

از امروز، جمینی می تواند با OpenStax، یک طرح غیرانتفاعی آموزشی دانشگاه رایس، اطلاعات کتاب های درسی دانشگاهی را استخراج کند. فرض کنید در کلاس اقتصاد شرکت می کنید و به کمک مفاهیم جدید نیاز دارید - فقط سوالاتی مانند "OpenStax مفهوم عرضه و تقاضا را توضیح بده" را بپرسید؛ در عرض چند ثانیه، یک توضیح واضح و مختصر به همراه لینک هایی به محتوای کتاب درسی مرتبط دریافت خواهید کرد.

2. دانش خود را با آزمون های تعاملی آزمایش کنید

جمینی می تواند دانش شما را با آزمون های عملی مفید آزمایش کند و از امروز، جمینی شما را در یک زمان کوتاه به جواب سوالی که در ذهن شماست می رساند و اگر در این مسیر گیر افتادید، بازخوردها و اشاراتی به شما ارائه می دهد. می خواهید دانش تاریخی خود را آزمایش کنید؟ فقط بگویید، "به من در مورد ظهور صنعتی شدن، اطلاعاتی ارائه بده" و برای یک تجربه یادگیری جذاب آماده شوید! دانش خود را آزمایش کنید و درباره موضوعات مختلفی از زیست شناسی گرفته تا تاریخ جهان و فرهنگ عامه کسب اطلاعات کنید.

3. مطالب آموزشی را بارگذاری کنید تا مانند یک حرفه ای برای امتحانات آماده شوید

با Gemini Advanced می توانید تا ۱۰ سند را در یک زمان آپلود کنید - مثل سرفصل کلاس ها یا یادداشت هایتان - و از Gemini بخواهید که محتوا را توضیح دهد یا یک راهنمای مطالعه سفارشی ایجاد کند. جمینی به عمق مطالب شما می رود تا مفاهیم کلیدی را تجزیه کند، سوالات عملی را براساس مطالب درسی و غیره در اختیار شما قرار دهد. همه این ها به لطف جمینی Advanced امکان پذیر است که به جمینی اجازه می دهد حجم زیادی از اطلاعات را در یک زمان پردازش کند. برای اینکه جزو اولین افرادی باشید که از آپلود فایل استفاده می کنید، می توانید از همین امروز آن را در موبایل نیز امتحان کنید.

4. از Learning coach Gem برای دریافت راهنمای مطالعه شخصی استفاده کنید.

مشترکین جمینی Advanced از امروز به Gems دسترسی دارند که به عنوان متخصص هوش مصنوعی سفارشی برای هر موضوعی عمل می کند. مربی یادگیری از پیش تعیین شده Gems به شما کمک می کند تا یک برنامه یادگیری متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید که با بررسی پیشرفت تکمیل می شود تا شما را در مسیر خود نگه دارد. به عنوان مثال، می توانید به مربی یادگیری گیم مراجعه کنید و بگویید: " می خواهم برای نیمه عمرم آماده شوم. آیا می توانید به من در بررسی سلول ها، ژنتیک، اکولوژی و اکوسیستم ها کمک کنید؟ در پاسخ، شما یک برنامه یادگیری مناسب دریافت خواهید کرد که زیردامنه های کلیدی را پوشش می دهد، مفاهیم ضروری در هر حوزه را مشخص می کند، و انعطاف پذیری ایجاد تنظیمات یا شروع درست برای مطالعات شما را ارائه می دهد.

5. درک عمیق تری از هر موضوعی به دست آورید

جمینی می تواند اطلاعات را به روشی آسان تجزیه کند - از ویدیوها گرفته تا تصاویر و نمونه های واقعی متناسب با آنچه یاد می گیرید. به عنوان مثال، اگر در حال مطالعه تورم هستید، ویدئویی که توضیح می دهد تورم چگونه کار می کند را تایپ کنید و جمینی ویدئوهای مفیدی برای افزایش درک شما به اشتراک خواهد گذاشت. اگر می خواهید عمیق تر صحبت کنید، سوال بعدی را از جمینی بپرسید یا روی لینک های مربوط به منابع و محتوای مرتبط کلیک کنید.

blog.google

  • ۰۳/۰۷/۱۹
  • حسین خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی